loading...
www.vakilmashhad.ir
www.vakilmashhad.ir بازدید : 67 شنبه 28 بهمن 1402 نظرات (0)

تخلیه, ملک, قانونی, موجر, مستأجر, اجاره‌نامه, اجاره‌بها, قوانین, مقررات, حقوق, اخطاریه, تخلیه, زمان, مهلت, وکیل, دادخواست, دادگاه, قضایی, جلسه, دادرسی, حکم, تخلیه, تاریخ, مقامات, اجرایی, تخلیه, اجباری, نقض, حقوقی, حقوق, موجر, مستأجر, پیچیده, زمان‌بر, وکیل, مجرب

https://www.vakilmashhad.ir/?p=1773

www.vakilmashhad.ir بازدید : 685 سه شنبه 28 تیر 1390 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ والپپر میکس شده و جذاب را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

55 Wonderful Colorful Art HD Wallpaper مجموعه ٥٥ والپپر ميكس شده و جذاب

www.vakilmashhad.ir بازدید : 421 سه شنبه 28 تیر 1390 نظرات (0)

مجموعه کلید های Avira Premium Security Suite تا تاریخ ۲۸ تیر ۹۰ را در این پست از سایت دانلودها برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این کلید ها بسیار کمیاب می باشند و مدت زمان استفاده از آنها می تواند بسیار کوتاه باشد ، شما بیشتر می توانید بر روی سیستم هایی که از اینترنت استفاده نمی کنند استفاده نمایید.

Avira Premium Security Suite Keys مجموعه كليد هاي Avira Premium Security Suite تا تاريخ 28 تير 90

www.vakilmashhad.ir بازدید : 371 سه شنبه 31 خرداد 1390 نظرات (0)

لذت وبگردی با Avant Browser 2011 build 22 Final (قابل حمل)

Avant Browserیک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

www.vakilmashhad.ir بازدید : 303 سه شنبه 31 خرداد 1390 نظرات (0)

Web Calendar Pad نام نرم افزاری می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی و ساخت تقویم های مصور ماهانه استفاده کنید. پس از طراحی نیز این امکان را دارید تا به وسیله این نرم افزار، تقویم خود را در وبسایت خود به انتشار بگذارید یا آنرا به عنوان یک نرم افزار بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و یا حتی آنرا پرینت کرده و از آن به عنوان تقویم دیواری استفاده نمایید. این نرم افزار به افرادی که هیچ دانشی در مورد HTML ندارند کمک میکند تا کد تقویم ساخته شده خود را به صورت آماده دریافت کرده و آنرا در وبسایت خود منتشر کرده و به آپدیت روزانه آن بپردازند. در هنگام طراحی هم می توانید از طرح های از قبل طراحی شده موحود در این نرم افزار و هم از عکس ها و آیکون هایی که بر روی سیستم خود دارید استفاده نمایید.

Web%20Calendar%20Pad ساخت تقویم های تصویری با Web Calendar Pad 2011.5.5

www.vakilmashhad.ir بازدید : 351 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

My Autoplay Professional یک نرم افزارساده، پرقدرت و محبوب برای ایجاد اتوران های حرفه ای بر روی انواع دیسک می باشد که به شما کمک می کند تا پروژه های کاری خود را به شکلی با سلیقه در قالب یک اتوران حرفه ای طراحی کرده و آنها را روی CD / DVD اعمال و رایت کنید . این نرم افزار به طور پیش فرض منو ، دکمه ، استایل و قابلیتهای مختلف دیگری دارد که می توانید از آنها برای حرفه ای تر شدن پروژه استفاده کنید .

My Autoplay Professional ساخت آتوران حرفه اي با My Autoplay Professional v9.59s Build 18052011D

www.vakilmashhad.ir بازدید : 395 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 28 خرداد ٩٠

www.vakilmashhad.ir بازدید : 309 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

مجموعه کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.

kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 28 خرداد ۹۰

www.vakilmashhad.ir بازدید : 431 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

نرم افزار ۴Media Video Cutter یک نرم افزار بسیار ساده و مفید برای برش و انتخاب قسمتهایی از فیلمهای مورد علاقتان می باشد. شما با دانلود و نصب ین نرم افزار می توانید قسمتهایی از فیلم را انتخاب نمایید و تنها کافیست نقطه شروع و پایان قسمتی از فیلم را که میخواهید جدا کنید را انتخاب نمایید. شما همینطور می توانید چندین قسمت را که می خواهید جداکنید را انتخاب نمایید و در انتها آن قسمتها را ذخیره کنید . بطور کلی شما با دانلود این نرم افزار می توانید فیلمهای خود را بسیار سریع و آسان سانسور و یا گلچین نمایید و با هر فرمتی که بخواهید براحتی بصورت یک فیلم و یا چندین فیلم ذخیره نمایید ، یعنی شما با برشهای متعددی که انتخاب کردهاید می توانید آنها را بصورت یک فیلم ذخیره کنید.

4Media Video Cutter برش سریع و آسان فایل های ویدئویی با 4Media Video Cutter 2.0.1.0111

www.vakilmashhad.ir بازدید : 315 دوشنبه 30 خرداد 1390 نظرات (0)

نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .
این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat Pro Extended که با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

Adobe Reader نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف – Adobe Reader 10.0 Final

www.vakilmashhad.ir بازدید : 337 یکشنبه 29 خرداد 1390 نظرات (0)

برای این ساعت و برای اولین بار در وب سایت های ایرانی نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمندmozilla fire fox 5 برای شما عزیزان تهیه نموده ایم که امید واریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. در ادامه مطلب می توانید موارد اضافه شده به نسخه نهایی را مشاهده نمایید .

firefox4 نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla firefox 5 final

تغییرات اعمال شده در mozilla firefox 5 final :


-افزودن پشتیبانی از انیمیشنهای CSS

-بهبود در اجرای کدهای جاوا اسکریپت ،بهره وری از حافظه و بازدهی کلی در شبکه اینترنت

-بهبود پشتیبانی از استانداردهای HTML5،XHR،MathML،SMIL

-بهبود پشتیبانی از غلط یاب املایی برای مناطق بیشتر

-بهبود محیط رومیزی برای کاربران لینوکس

-بارگذاری محتوای دارای WebGL دیگر زمان طولانی را در برنمی‌گیرد.

-اختصاص زمان تایم اوت مشخص برای تب هایی که در بکگراند بوده و باعث کاهش بازدهی مرورگر می شوند.

-در کانال مخصوص توسعه فایرفاکس ،بروز رسانی های آزمایشی بصورت خودکار از روی مرورگر حذف می‌شود.

www.vakilmashhad.ir بازدید : 299 یکشنبه 29 خرداد 1390 نظرات (0)

Maplesoft Maple 15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته

امتیاز:/6
بدعالی
نگارش یافته توسط هادی
25 خرداد 1390 ساعت 20:26

maple نرم افزار محاسبات ریاضی بسیار قدرتمند برای انواع مختلف محاسبات از مقدماتی تا پیشرفته است. با maple می توانید کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهید. Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند.

maple یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند. Maple اولین بار در سال ۱۹۸۱برای انجام مجموعه ای از محاسبات در دانشگاه waterllo طراحی شد. در سال ۱۹۸۸، این نرم افزار توسعه داده شد و به توسط یک کمپانی کانادایی مستقر در دانشگاه به بازار تجاری کامپیوتر عرضه شد. فروش و عرضه این نرم افزار به بازار سود زیادی را نصیب، صاحبان شرکت کرد. Maple کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است. ولی به وسیله ی مایکروسافت منتشر شده است.

Maplesoft Maple v15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته

وقتی Maple اجرا می گردد فقط هسته که پایه و اساس سیستم Maple و شامل دستورات بنیادی و اولیه می باشد را به حافظه منتقل می کند. هسته از کدهایی به زبان C تشکیل شده که تقریبا ۱۰ درصد کل سیستم Maple را در بر می گیرد. به منظور سرعت و کارایی بیشتر هسته کوچک نگه داشته شده است. 90 درصد بقیه به زبان Maple نوشته شده است که در کتابخانه های Maple قرار دارد. امروزه بیشتر الگوریتم‌ها توسط رایانه اجرا می‌شوند نرم افزارهایی برای اجرای محاسبات ریاضی طراحی شده اند. از خصوصیات نرم افزار Maple طراحی الگوریتم های ریاضی و به نوعی برنامه نویسی ریاضیات است. از دیگر خصوصیات این نرم افزار راهنمای بسیار قوی آن است که کار کردن با این نرم‌افزار را بسیار راحت می‌کند. عبارت است از:

www.vakilmashhad.ir بازدید : 295 یکشنبه 29 خرداد 1390 نظرات (0)

Portable Offline Explorer Enterprise 5.9.3374 - نرم افزار مدیریت دانلود کامل وبسایت

امتیاز:/8
بدعالی
نگارش یافته توسط هادی
26 خرداد 1390 ساعت 03:26

Portable Offline Explorer Enterprise 5 نام نرم افزار مدیریت دانلود سایت پیشرفته ای است که برای دانلود کامل وبسایت، مجموعه عکسهای Online، انجمن ها و .... استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار مدیریت دانلود می توانید به همه محتویات یک سایت دسترسی داشته باشید. اگر در یک سایت به دنبال یک فایل خاص و یا یک فرمت خاصی می باشد این نرم افزار بسیار کاربردی می باشد. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار حتی می توانید بخش دلخواهی از سایت مورد نظرتان را بصورت نامحدود دانلود نموده و برای مشاهده ، ویرایش و یا مرور بصورت آفلاین در آینده مورد استفاده قرار دهید. امیدواریم از دانلود رایگان از سایت دانلود نرم افزار FDL لذت ببرید.

قابلیت های عمومی نرم افزار Offline Explorer :

  • ذخیره زمان
  • انتقال همزمان
  • ذخیره صوت و ویدئو برای مشاهده آفلاین
  • کنترل سایتها
  • بروز رسانی وب سایت به صورت محلی

www.vakilmashhad.ir بازدید : 287 یکشنبه 29 خرداد 1390 نظرات (0)



Pro Beach Soccer PC Game - بازی کامپیوتر فوتبال ساحلی

امتیاز:/26
بدعالی
نگارش یافته توسط محمد جواد کوزه چیان
27 خرداد 1390 ساعت 02:26

در مناطقی که دارای ساحل زیبایی هستند در برخی از کشور ها از جمله ایران یکی از رشته های ورزشی فوتبال ساحلی است که حال و هوای خاصی برخوردار است و طرفداران زیادی به این رشته ورزشی علاقه دارند. شرکت بازی سازی Pam Development بازی Pro Beach Soccer بازی فوتبال ساحلی را برای رایانه های شخصی ساخته است و شرکت انتشار بازی Dreamcatcher آن را منتشر کرده است. بازی جذاب فوتبال آن هم در ساحل دریا, بسیار لذت بخش و مفرح خواهد بود. امیدواریم از دانلود بازی فوتبال ساحلی لذت ببرید.

مشخصات بازی Pro Beach Soccer :

  • بازی مفرح فوتبال در ساحل همراه با حرکات ویژه و دریبل و حرکات ترکیبی همراه با صحنه آهسته
  • استادیوم های ساحلی بسیار زیبا همراه با صحنه های طبیعی دیدنی
  • انواع روشهای بازی سریع , تورنومنتی و لیگ
  • همراه با حرکات طبیعی بازیکنان و عکس العمل های طبیعی آنها
  • بازی و اکشن های طبیعی با توجه به شن های ساحل و بادهای طبیعی و صدای امواج

Pro Beach Soccer PC Game - بازی کامپیوتر فوتبال ساحلی

www.vakilmashhad.ir بازدید : 311 دوشنبه 23 خرداد 1390 نظرات (0)

این بار در سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

20w مجموعه 20 والپیپر باکیفیت و بسیار زیبا در سایز 320x240 موبایل

www.vakilmashhad.ir بازدید : 369 دوشنبه 23 خرداد 1390 نظرات (0)

Eusing FREE Registry Defrag نرم افزاری کم حجم و قدرتمند در زمینه بهینه سازی و یکپارچه سازی رجیستری ویندوز با قابلیت های مختلف می باشد. توسط این نرم افزار می توان دستکاری های رجیستری ویندوز را تصحیح کرد. امیدواریم نرم افزار رایگان بوده و نیازی به هیچگونه فعال سازی ندارد. امیدواریم مفید واقع شود.

Eusing FREE Registry Defrag یکپارچه سازی رجیستری ویندوز با Eusing FREE Registry Defrag 1.8

www.vakilmashhad.ir بازدید : 577 دوشنبه 23 خرداد 1390 نظرات (0)

نرم افزار Talking Parrot یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده می باشد. این طوطی قادر است سخنان شما را تکرار کند و حرکات جالب و بامزه ای را انجام دهد. این نرم افزار با تمامی نسخه های سیستم عامل اندروید سازگاری دارد. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

Talking Parrot نرم افزار جالب طوطی سخنگو Talking Parrot 1.0.3 برای اندروید

www.vakilmashhad.ir بازدید : 287 دوشنبه 23 خرداد 1390 نظرات (0)

نرم افزار Quick Search نرم افزاری کاربردی برای جستجوی سریع تر بین فایل های مورد نظرتان می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی و در کمترین زمان ممکن قادرید فایل مورد نظر خود را از میان انبوه فایل ها درون هارد دیسک خود پیدا نمایید. این نرم افزار علاوه بر حجم پایین، رایگان نیز می باشد. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.

Quick Search جستجوی سریع تر فایل ها به وسیله Quick Search 1.0.0.166

www.vakilmashhad.ir بازدید : 469 دوشنبه 23 خرداد 1390 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Enblade را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

enblade بازی جدید، بسیار زیبا و جذاب Enblade 1.0 برای اندروید

www.vakilmashhad.ir بازدید : 295 دوشنبه 23 خرداد 1390 نظرات (0)

جموعه ٧۵ والپپر جدید و زیبا در موضوعات مختلف

مجموعه ٧۵ والپپر جدید و زیبا در موضوعات مختلف را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ٧۵ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

75 Nice Mixed Color HQ Amazing Wallpapers مجموعه ٧٥ والپپر جديد و زيبا در موضوعات مختلف

www.vakilmashhad.ir بازدید : 329 دوشنبه 23 خرداد 1390 نظرات (0)

Tunes جدیدترین ورژن این نرم افزار برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک ، خرید موزیک به صورت آنلاین ، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده میکنند ، می باشد. این نرم افزار جهت پخش موزیک و همچنین خرید آنلاین موزیک ، انتقال بازی ، عکس ، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید هم اکنون این برنامه را در ۲ ورژن ۳۲ بیتی ، ۶۴ بیتی از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

iTunes مديريت دستگاه هاي اپل با iTunes 10.3.1.55

www.vakilmashhad.ir بازدید : 285 دوشنبه 23 خرداد 1390 نظرات (0)

بازی جدید Racing Masters 2011 ، بازی مهیج و زیبایی است از سری بازی های کمپانی Digital Jokers که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است.این بازی با فرمت جاوا و با رزولوشن های ۱۲۸×۱۶۰ ۱۷۶×۲۲۰ ۲۴۰×۳۲۰ هم اکنون از دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

Racing Masters 2011 بازي زيباي مسابقات فرمول ١ با نام Racing Masters 2011

www.vakilmashhad.ir بازدید : 241 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

مجموعه ۵ والپپر بی نظیر و با کیفیت از توت فرنگی را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

Stock Photo Ripe strawberry with juice 5 والپیپر بسیار زیبا از توت فرنگی

www.vakilmashhad.ir بازدید : 267 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به صورت مستقیم و بسیار سریع صدای موجود در فیلم های DVD را استخراج کرده و آنها را در فرمت های مختلف صوتی از جمله MP3, OGG, Flac ذخیره نمایید. همچنین این نرم افزار قابلیت ویرایش فایل های صوتی و ایجاد تغییر در کیفیت آنها را دارد.

DVD Audio Extractor استخراج فایل های صوتی از DVD با DVD Audio Extractor 6.0.0

www.vakilmashhad.ir بازدید : 257 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

نرم افزارهای بسیاری در اینترنت و یا فروشگاه ها موجود هستند و کاربران همواره با توجه به نیاز خود از آنها استفاده می کنند اما برای کاربرانی که با برنامه نویسی آشنایی دارند یکی از جذاب ترین کارها می تواند شخصی سازی نرم افزار مورد علاقه باشد. بدین معنی که اگر به نظر شما قسمتی از نرم افزار دارای نقص است و یا کمبود یک قابلیت در آن احساس می شود بتوانید سورس نرم افزار را ویرایش کنید و نرم افزار را آنگونه که می خواهید تغییر دهید. نرم افزار Multilizer این امکان را برای شما فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سورس نرم افزارها دسترسی پیدا کنید و آن را ویرایش نمایید.

Multilizer ویرایش سورس برنامه با Multilizer 2011 Enterprise 7.8.5

www.vakilmashhad.ir بازدید : 251 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها تم بسیار زیبای هالووین که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده را برای شما کاربران عزیز سایت دانلودها ، تدارک دیده ایم که امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

Halloween VS Theme تم هالووین برای ویندوز۷

www.vakilmashhad.ir بازدید : 547 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است ! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست .
Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد . این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد . همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است .

safari مرورگر زيبا و قدرتمند Apple Safari 5.0.5 Final قابل حمل

www.vakilmashhad.ir بازدید : 229 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

GetGo Download Manager 4.7.2.1004 ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن ۴ روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.

GetGo Download Manager مديريت حرفه اي دانلود با GetGo Download Manager 4.7.2.1004 + قابل حمل

www.vakilmashhad.ir بازدید : 241 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که به شما در طراحی و خلق گرافیک های ۳ بعدی انیمیشنی چشم گیر کمک کند می توانید از نرم افزار MAGIX 3D Maker استفاده کنید. شما می توانید با انتخاب بیش از ۱۰۰۰ نمونه طرح، متن، فونت و … صدها انیمیشن و استایل مختلف ایجاد کنید. به کمک این محصول می توانید متن ها و گرافیگ های نمونه را به لوگوها، عناوین، کلید ها و … منتقل کنید. این محصول ابزار قدرتمندی است که به کاربر اجازه ی خلق انیمیشن های ۳ بعدی با فرمت GIF و AVI و یا فیلم های فلش ساده را می دهد. از این نرم افزار می توانید در ساخت اسلاید شو، فیلم، طراحی وب، لایه ها و … استفاده کنید.

MAGIX 3D Maker  طراحی و خلق گرافیک های 3 بعدی با MAGIX 3D Maker 7.0.0.482

www.vakilmashhad.ir بازدید : 251 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

گاهی در هنگام کار با رایانه به هردلیلی نیاز به ضیط صدا پیدا می کنید. در چنین شرایطی معمولا کاربران به سراغ Sound Recorder نرم افزار معروف و کوچک ویندوز برای این کار می روند. حال آنکه این نرم افزار قابلیت های بسیار محدودی در این زمینه دارد و در مواردی که نیاز به امکانات بیشتر دارید این نرم افزار کارساز نخواهد بود. نرم افزار AVS Audio Recorder یکی از نرم افزارهای بسیار کارآمد در این زمینه است که امکانات جامعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. توسط این نرم افزار می توانید صدا را از طریق میکروفون ضبط کنید و یا صدایی را که از اسپیکرهای رایانه در حال پخش است را ضبط نمایید. همچنین می توانید تنظیمات لازم را بر روی صدای خود و یا صدایی که درحال ضبط است اعمال کنید ، کیفیت را تغییر دهید ، به صدای ضبط شده در خود نرم افزار گوش دهید و از امکانات دیگر نرم افزار بهره مند شوید.

AVS Video Recorder ضبط صدا با AVS Audio Recorder 2.4.3.62

www.vakilmashhad.ir بازدید : 219 یکشنبه 22 خرداد 1390 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Lighthouse Point 3D Screensaver را که شامل یک فانوس دریایی با محیط بسیار زیبا و دلنشین می باشد برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

Lighthouse Point 3D Screensaver اسکرین سیور سه بعدی فانوس دریایی با Lighthouse Point 3D Screensaver 1.1.0.3

www.vakilmashhad.ir بازدید : 171 پنجشنبه 19 خرداد 1390 نظرات (0)

NeoBook نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت Neosoft است که شما با کمک از آن می توانید بدون دانستن دانش برنامه نویسی برنامه های تحت ویندوز بسازید. هر کاربر مبتدی می تواند به آسانی با ترکیب متن، عکس، صدا، انیمیشن و دیگر اجزا، برنامه های مالتی مدیایی همچون: کتاب های الکترونیکی، بروشور، کارت تبریک، برنامه های آموزشی، برنامه های آموزش کامپیوتر، کاتالوگ، مجله های الکترونیکی، بازی، آتوران سی دی و دیگر برنامه های از این دست را تهیه کند.
با کمک ابزار های NeoBook می توانید به آسانی و تنها با کشیدن و رها کردن Drag & Drop اجزاء مورد نیاز خود را به برنامه خود افزوده و آنها را بکار ببرید، همچنین به آسانی نقاط حساس HotSpot، کلید های کاربردی Command Buttons، متن، چک باکس، لیست و … را به برنامه اضافه کنید. همچنین می توانید برای برنامه خود ظاهری مناسب ایجاد کنید که به کاربر امکان حرکت بین صفحات مختلف، پاسخگویی، پیغام های Pop Up، پخش فایل های مالتی مدیا، اجرا دیگر نرم افزار ها،‌ انجام محاسبات، مشاهده سایت های اینترنتی و … را می دهد.

NeoBook ساخت برنامه های تحت ویندوز با NeoBook 5.7.0

www.vakilmashhad.ir بازدید : 129 پنجشنبه 19 خرداد 1390 نظرات (0)

مجموعه ۶ والپپر بی نظیر و با کیفیت از نور را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۶ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

Light Abstract Backgrounds 6 والپیپر بسیار زیبا از نور های تجزیه شده

www.vakilmashhad.ir بازدید : 137 پنجشنبه 19 خرداد 1390 نظرات (0)

Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است. همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند. اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد. وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود.
اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد. اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد. اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد. باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است.

Battle vs. Chess بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

www.vakilmashhad.ir بازدید : 177 پنجشنبه 19 خرداد 1390 نظرات (0)

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۱ که در بین مردم با نام E3 2011 معروف می باشد ، نام ۱۵امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۶ الی ۹ ژوئن در شهر لس آنجلس دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز ، این پست بازی تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|کیفیت HD 720P شب اول ، ۶ ژوئن ، به پست افزوده شد|

e3 2011 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2011 با نام E3 2011

www.vakilmashhad.ir بازدید : 135 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

حتما شما هم در اینترنت دانلود میکنید و شاهد آن هستید که سرعت اینترنت ها کم بوده و مدت زمان طولانی را باید صرف کرده تا نرم افزار مرد نظر دانلود شود و یا این که ممکن است ارتباط اینترنتی شما قطع شود و شما باید دوباره آن فایل را دانلود کنید و بعضی از نرم افزار ها که از حجم بالایی برخوردار هستند را نمیتواند با دانلود منیجر های خود مرورگر دانلود کرد زیرا این دانلودر ها تغییر در سرعت به عمل نمی آورند و در بعضی از مواقع باعث قطعی و نداشتن امکان Pause هستند .
نرم افزار Orbit Downloader 4.1.0.1 Final نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست . تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد . و برای اجرا فقط کافیست بر روی آیکون برنامه کلیک کنید .

Orbit Downloader مديريت دانلود حرفه اي با Orbit Downloader 4.1.0.1 Final

www.vakilmashhad.ir بازدید : 113 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

Registry Winner 6.3.6.7 با توجه به اهمیت رجیستری در سیستم عامل ویندوز ،داشتن یک نرم افزار که بتوان به وسیله آن مشکلات رجیستری را مرتفع کرد و آن را همیشه مرتب و سالم نگهداشت از ملزومات است. مثل دیگر برنامه هایی که شما در سیستمتان به آنها نیاز دارید داشتن یک چنین دستیار و برنامه ای نیز ضروری است. همیشه درصد بالایی از کندی ها و مشکلات ایجاد شده در سیستم به خاطر مشکلات و خطاهای موجود در رجیستری می باشد. پس اگر شما بتوانید از یک پاک کننده رجیستری برای حذف این خطاها استفاده و رجیستری خودتان را اسکن کنید درصد بالایی از مشکلات سیستمتان رفع خواهد شد.Registry Winner که از دانلودها ، دریافت میکنید به عنوان یک پاک کننده عالی رجیستری است که ما قصد داریم شما را با قابلیتها و امکانات آن آشنا کنیم. این برنامه با عملکرد فوق العاده خود باعث می شود تا سرعت سیستم شما بهینه سازی شود ومشکلات موجود در رجیستری مرتفع گردد. این برنامه قادر است تا بصورت چشمگیر و قابل توجهی سرعت سیستم شما را افزایش دهد.

Registry Winnerd مديريت و پاكسازي رجيستري با Registry Winner 6.3.6.7


www.vakilmashhad.ir بازدید : 127 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت دانلود کتاب الکترونیکی ( Ebook ) مجموعه پیامک های فلسفی را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این کتاب شامل پیامک و جملات فلسفی ، سخنان بزرگان و جملات قصار که با فرمت جاوا در سایت دانلود تهیه شده و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد .

sms falsafi کتاب مجموعه پیامک های فلسفی با فرمت جاوا

www.vakilmashhad.ir بازدید : 145 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Orange Bridge ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

Orange Bridge اسکرین سیور جدید و بسیار جالب  به نام Orange Bridge ScreenSaver

www.vakilmashhad.ir بازدید : 135 چهارشنبه 18 خرداد 1390 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Jungle Monkees را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

Jungle Monkees بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Jungle Monkees 1.0 برای اندروید

تعداد صفحات : 26

درباره ما
https://www.vakilmashhad.ir/vakil-e-tajdid-e-nazar

https://www.vakilmashhad.ir/dadgah-e-tajdid-e-nazar

https://www.vakilmashhad.ir/vakil-sarqofli

https://www.vakilmashhad.ir/dadgah-enghelab

https://www.vakilmashhad.ir/epolice-ir

https://www.vakilmashhad.ir/daftar-e-pishkhan

https://www.vakilmashhad.ir/dafater-e-asnad-e-rasmi

https://www.vakilmashhad.ir/mashhad-police

https://www.vakilmashhad.ir/rahnama-ye-shekayat

https://www.vakilmashhad.ir/mashhad-fata-police

https://www.vakilmashhad.ir/pezheshk

https://www.vakilmashhad.ir/vakil-toghif-amval

https://www.vakilmashhad.ir/best-lawyer-in-mashhad

https://www.vakilmashhad.ir/layeh

https://www.vakilmashhad.ir/vakil-zarb-o-jarh

https://www.vakilmashhad.ir/vakil-e-tasadofat-e-mashhad

https://www.vakilmashhad.ir/lawyer-for-murder

https://www.vakilmashhad.ir/cyber

https://www.vakilmashhad.ir/login

https://www.vakilmashhad.ir/vakil-mashhad-shahrdari

https://www.vakilmashhad.ir/contact

https://www.vakilmashhad.ir/by-phone

https://www.vakilmashhad.ir/adliran

https://www.vakilmashhad.ir/09156948002

https://www.vakilmashhad.ir/vokil-dadgostari

https://www.vakilmashhad.ir/register

https://www.vakilmashhad.ir/sex

https://www.vakilmashhad.ir/police-fata

https://www.vakilmashhad.ir/iranian-cyber-police

https://www.vakilmashhad.ir/lawyer

https://www.vakilmashhad.ir/best-lawyers

https://www.vakilmashhad.ir/rdyaby-goshi

htts://www.vakilmashhad.ir/digital-currency-exchange

https://www.vakilmashhad.ir/divar

https://www.vakilmashhad.ir/20-of-the-best-lawyers

https://www.vakilmashhad.ir/laws

https://www.vakilmashhad.ir/mashhads-free

https://www.vakilmashhad.ir/mashhad-justice-instagram

https://www.vakilmashhad.ir/phone-hack

https://www.vakilmashhad.ir/vpn-free

https://www.vakilmashhad.ir/wifes-alimony

https://www.vakilmashhad.ir/tel-vakil

https://www.vakilmashhad.ir/civil-rights

https://www.vakilmashhad.ir/liquor-lawyer

https://www.vakilmashhad.ir/vakil-mashhad

https://www.vakilmashhad.ir/talagh-e-tavafoghi

https://www.vakilmashhad.ir/complaints-about-the-car-show

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1009
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 380
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 8,181
  • بازدید سال : 46,568
  • بازدید کلی : 392,514
  • کدهای اختصاصی
    X تماس با وکیل